Ahad, 24 Ogos 2008

PR Pengkhianat Negara !!!

DAP mahu jual tanah hak Melayu! Itulah yang akan berlaku di Perak kelak. Malah jika pengaruh DAP lebih dominan diseluruh Malaysia, kemungkinan kuasa Malaysia akan bertukar menjadi sistem republik, ini bukan perkara mustahil jika DAP dapat memegang Malaysia!

Lihat sahaja apa yang telah berlaku pada bulan Jun lalu dimana MB Nizar bertindak sebagai boneka DAP memberikan status hak milik kekal 999 tahun kepada lot-lot tanah di "kampung baru" berbanding dengan status hak milik 99 tahun kepada penduduk di Rancangan Kampung Tersusun(RKT).

IPOH 27 Jun – Cadangan kerajaan pakatan DAP, Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Perak untuk memberikan status hak milik kekal 999 tahun kepada penduduk yang mendiami lot-lot tanah di kampung baru di seluruh negeri ini menimbulkan persoalan kerana ia dilihat lebih bermotifkan politik.

- Utusan 28/06/2008

petikan dari blog : http://wacanapascapru12.blogspot.com

2 ulasan:

bunga melati berkata...

salam....

pada saya, PR bkn memecah kan org melayu klu saudara pikir sendiri saudara dapat menilai anwar memecah kan org melayu atau sebalik nye, jgn kita sokong parti yg sentiasa melebihkan kroni2 nyer sahaja, mungkin saudara tak berfikir?? saya juga seorang kontraktor dan saya tahu perjalanan tentang sesuatu tender, pelik bin ajaib tapi itulah hakikat syarikat2 yg ade kepentingan sahaja di berikan tender2, pikir2 pikirkan lah...

bunga melati berkata...

salam..
mana jawapan saudara kenapa diam sahaja?? pelik lah kau ni, aku bg komen bg lah balik biar kuat hujah ko, ni takde senyap je bacol lah,...