Isnin, 26 Januari 2009

Boikot Konsert Kafir ...Kerajaan Malaysia Tiada Sensitiviti

Saya akan berusaha untuk memastikan semua rakan-rakan ISLAM saya tidak menyertai konsert kafir ini, dan semenagnya inilah kerajaan ISLAM HADHARI tajaan pemimpin UMNO mahukan kepada anak-anak muda ISLAM di dalam negara ini. Banyak lagi cara yang baik untuk berhibur, sekurang-kurangnya tunjukkanlah simpati kepada rakyat palestin yang menderita di bumi GAZA.

INGAT RAKAN -RAKAN SEMUA, ISRAEL DITAJA OLEH AMERIKA SYARIKAT !!!

JADI KITA BOIKOT PRODUK YANG MASUK DARIPADA AMERIKA SYARIKAT KE NEGARA KITA !!!

Kementerian diketuai oleh Shafie Apdal setuju dengan konsert asalkan tidak langgar adat ketimuran negara ini. (maksudnya beliau setuju dengan konsert dan secara umumnya beliau setuju dengan kehendak ISLAM HADHARI yang mana sukakan kepada konsert haram ini)

__________________________________________________

Beliau turut menyeru organisasi-organisasi badan bukan kerajaan (NGO) dan parti-parti politik serta orang perseorangan untuk menolak konsert ini dan menyatakan bantakan mereka dengan menghantar bantahan kepada Celcom dan organisasi Kerajaan yang terlibat dalam mengeluarkan permit konsert ini.


"Kita sibuk menderma untuk tabung Gaza tapi dalam masa yang sama wajarkah kita menyumbang kepada tabung peperangan Israel melalui konsert Rihanna ini?" soal beliau.

petikan daripada : http://www.pas.org.my/index.php?option=
com_content&task=view&id=2019&Itemid=2

Tiada ulasan: