Isnin, 26 Januari 2009

Polis Malaysia macam binatang !!!

Polis Malaysia macam binatang, sengaja membangkitkan kemarahan rakyat berbilang kaum di negara kita ini. Sampai macam itu sekali, soal siasat yang di jalankan ?
Macam binatang di perlakukan penjenayah terbabit, KUASA MENGHUKUM bukan di tangan POLIS tetapi di tangan HAKIM, ingat itu....wahai semua polis malaysia.
Di mana perasaan kemanusian polis negara ini..?

Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail hari ini mengklasifikasikan kes kematian Kugan Ananthan dalam tahanan polis, sebagai kes bunuh.

Difahamkan siasatan sedang dijalankan.

Awal hari ini, Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan berkata satu siasatan penuh akan dijalankan terhadap kematian Kugan.

kugan ananthan 230109Menurutnya, siasatan terperinci akan dijalankan walaupun laporan bedah siasat mendapat Kugan mati kerana terdapat cecair dalam paru-parunya.

Bercakap kepada pemberita di Kuching, Musa berkata pihak polis tidak akan melindungi sesiapa yang terlibat dalam kes kematian Kugan.

Kugan ditahan di Kajang pada 15 Januari lalu berhubung kes kecurian kereta. Lima hari kemudiannya, dia meninggal dunia ketika disoal siasat di Balai Polis Taipan, Subang Jaya.

petikan daripada : http://www.malaysiakini.com/news/97072

Tiada ulasan: